Monday, February 22, 2010

Goals Card in Hebrew


יישום זה כדי לעזור לך הצלחה בחיים שלך יש מטרות

אנשים עשירים רבים אומרים אם אתה רוצה משהו להאמין
מאמין שאתה יכול לעשות את זה וזה יקרה

זה אחד שאני לבנות יישומים 20 כדי לסייע לך הצלחה כל מה שאת עושה (עסקים, יחסים, עבודה) ואם תבחר להיות עשיר בעצמך

שערים זה חזק מאוד חשוב

אתה חייב לעשות מה שאני עושה הרבה עשירים לעשות

זה קשה להיות מוצלחת אבל אני יודעת שאתה יכול

אם אתה לא מאמין בעצמך שאתה יכול, לא קונה את זה app

להיות עשיר ומוצלח הוא האחריות שלך

כן אתה יכול

לאחר 7 ימים רעיונות רבים מתחילים לבוא, איך להשיג את מטרותיך
לאחר 30 יום, אתה בטוח שאתה יכול לעשות את המטרות שלך אתה יודע איך להגיע לכל מטרה

כל הרעיון לכתוב אם לחכות זה נעלם אחרי ששמת פעולה על רעיונות הולכים לעשות תוכנית איך אתה עושה את זה

היישום הבא שלי הוא יישום רעיונות כדי לעזור לך לשמור את הרעיונות שלך קל

אני יישום מטרות עדכון כרטיס ב 1/4/10 (זו המטרה שלי)

יום ההולדת של הנרי פורד אפשר לקנות את זה יישום בחינם
גם יום ההולדת של תומס אדיסון גם בחינם
ואת האחים רייט בטיסה הראשונה גם בחינם

המטרה שלי היא לעזור לך להגיע למטרות שלך השנה

אנא שלחו לי את המשוב לעזור לי לשפר מן המטרות כרטיס

אם אתה חושב שאתה יכול אתה יכול אם אתה חושב שאתה יכול לא אתה צודק (הנרי פורד)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home